“رحمت انوری آذر” بیست و سومین شهردار پارس آباد مغان شد
تاریخ انتشار: شنبه 18 شهریور 1396 | 08:04 ق.ظ
“رحمت انوری آذر” بیست و سومین شهردار پارس آباد مغان شد رحمت انوری آذر با رأی اعضای شورای شهر پارس آباد به عنوان بیست و سومین شهردار این شهر انتخاب و عهده دار سکان مدیریت شهر پارس آباد شد. به گزارش ارس رسا ; به نقل از عضو شورای شهر پارس آباد رحمت انوری آذر بعنوان شهردار پارس آباد انتخاب شد. بر این اساس رحمت انوری […]
رحمت انوری آذر با رأی اعضای شورای شهر پارس آباد به عنوان بیست و سومین شهردار این شهر انتخاب و عهده دار سکان مدیریت شهر پارس آباد شد.

به گزارش ارس رسا ; به نقل از عضو شورای شهر پارس آباد رحمت انوری آذر بعنوان شهردار پارس آباد انتخاب شد.
بر این اساس رحمت انوری آذر با کسب چهار رای بعنوان نفر اول از میان منتخبین حاضر و بیرامزاده با دو رای بعنوان نفر دوم انتخاب شد که یک عضو شورا نیز غایب بوده و از انتخاب شهردار خودداری کرد.
عضو شورای شهر پارس اباد گفت:با توجه به سوابق ،تجارب،اندوخته های علمی و فنی و سایر مولفه های منتخب،انوری آذر بعنوان شهردار جدید پارس آباد انتخاب شد تا هر گونه شائبه و شایعه طایفه گرایی و خویشاوند سالاری و رفیق سالاری از بین برود.
این عضو شورا گفت:با توجه به قسم نامه ای که در راستای انتخاب شهردار شایسته در میان شوراها تدوین شده، تمام تلاش ما این بوده تا با انتخاب شهردار کار آمد و شایسته از هر گونه زد و بند و مغایر با مصالح و منافع شهر دوری جسته و تمام تلاش خود را معطوف به توانمندی و شایسته سالاری فرد منتخب بکار گیریم.

 

بدنبال انتخاب مهندس انوری به عنوان شهردار پارساباد موجی از نارضایتی  نزد افکار عمومی و شهروندان  مشگین شهری مبنی بر تعلل اعضای شورای شهر مشگین شهر در انتخاب نکردن این گزینه کارآمد به عنوان شهردار مشگین شهر بوجود آمده است.

گفتنی است در رزومه کاری انوری آذر، شهردار نمونه، عضویت در هیات مدیره شهر جدید اندیشه دیده می شود وی همچنین محور توسعه شهری مشگین شهر با ایجاد چندین پارک در مشگین شهر بوده است.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 94
کل بازدیدها : 854178