مشکلات شهر با کار کارشناسی و برنامه منسجم مرتفع می شود

چاپ

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد گفت: همه ما واقف بر مشکلات شهر پارس آباد، بدنبال کار کارشناسی و برنامه مدون برای رفع این حجم عظیم از مشکلات حوزه مدیریت شهری هستیم.
وی افزود: شهروندان از بین کاندیدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر هفت نفر را انتخاب کردند تا مشکلات شهری را مرتفع نماییم.


وی اظهار داشت: خبرنگاران تلاشگرانی بی توقع در عرصه اطلاع رسانی هستند و بدون چشمداشت مالی در راه ایفای رسالت خود گام بر می دارند.
خانش عیوض زاده با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی در جامعه هستند افزود: نقد منصفانه باعث توسعه و آگاهی مردم شده و جامعه را برای رسیدن به اهداف اصلی خود یاری می کند و از افرادی که عملکرد شورای شهر و مجموعه شهرداری را منصفانه نقد کنند حمایت میکنیم.
وی افزود: خبرنگاران در کنار نقد منصفانه عملکرد ما را اطلاع رسانی کنند تا مردم با در نظر گرفتن وضعیت قبلی و فعلی شهر عملکرد شورای شهر و مجموعه شهرداری را قضاوت کنند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم پارس آباد در روز جهانی قدس گفت: شهروندان با حضور پرشور، حماسه ساز و بی نظیر خود همگام با ملت شریف ایران در شهر مرزی پارس آباد به پشتوانه نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بار دیگر وحدت و همدلی خود را نشان دادند که از طرف اعضای شورای شهر و شهردار پارس آباد تقدیر و تشکر می نماییم.