کاشت بیش از ۱۵۰ هزار نشاء گل فصلی در پارس آباد

چاپ

شهردار پارس آباد مغان از کاشت بیش از ۱۵۰هزار نشاء گل فصلی در سطح شهر خبر داد و گفت: : از اواسط اسفند ماه سال ۹۶ تا الان ،۲۵ هزار بوته و ۱۵ هزاردرختچه و ۶هزار انواع نهال زینتی در سطح شهر ،معابر، میادین و پارکهای پارس آباد مغان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان کاشت شده و همچنان ادامه دارد.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین- رحمت انوری آذر  با اشاره به شروع فاز اجرایی سه مورد پارک بنام های پارک مادر ،پارک ترافیک و پارک محله ایی شاهین و همچنین از بهسازی شش مورد از پارک محله ایی و شهری کاج ، ولیعصر، گردشگری، آراز، مغان و خلیج فارس افزود :  امسال برای بهسازی خیابان ها و معابر شهری پارس آباد مغان ۴۰ هزار تن آسفالت در مناطق مختلف شهر به کار گیری می شود‌.

شهردار پارس آباد اظهارداشت: در عملیات نهضت آسفالت تا پایان فروردین سال جاری حدود ۲ هزار تن آسفالت دیگر نیز توسط شهرداری شهر پارسآباد انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: این میزان آسفالت برای روکش، مرمت ، حفاری و لایروبی آسفالت معابر شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

انوری آذر همچنین از نصب و خرید چند المان موضوعی و مناسبتی در سطح شهر در آیند نزدیک خبر داد و افزود: خرید و نصب تجهیزات و مبلمان پارکی شامل نیمکت و میز چوبی و بتنی، ست ورزشی همگانی ، مجموعه بازی کودک، پنج دستگاه برج نوری ۲۴ متری، ۵۰ پایه چراغ ۱۲ متری دکوراتیو، ۵۰ پایه چراغ سه متری و چراغ های تزئینی درختی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار پارس آباد با بیان اینکه اولویت اول و اصلی ما در شهرداری رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری زیباسازی و طرح ساماندهی پارک ها و ورود های شهر بوده یاد آوری کرد: همکاری و مشارکت شهروندان در نگهداری شهر به خصوص نظافت معابر و نگهداری فضای سبز ، بطوریکه در سه ماه گذشته گل و گیاه کاشته شده در سطح شهر به ارزش ۲۵ میلیون تومان توسط عده ای ریشه کن و به سرقت شده است.