شهردار پارس آباد:
سامانه ۱۳۷ بصورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان
تاریخ انتشار: جمعه 18 مرداد 1398 | 10:40 ق.ظ
سامانه ۱۳۷ بصورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان علی منفرد شهردار پارس آباد عصر امروز در گفت و گو با روابط عمومی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری پارس آباد بصورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان است. وی اظهار داشت: شهروندان هرگونه مشکلات خود را می توانند بصورت ۲۴ ساعته به این سامانه اعلام کنند، این سامانه برای سهولت ارتباط بین […]

علی منفرد شهردار پارس آباد عصر امروز در گفت و گو با روابط عمومی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری پارس آباد بصورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان است.

وی اظهار داشت: شهروندان هرگونه مشکلات خود را می توانند بصورت ۲۴ ساعته به این سامانه اعلام کنند، این سامانه برای سهولت ارتباط بین مردم و مسوولین شهرداری و رسیدگی به مشکلات مردم راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پارس آباد در تلاش برای خدمت رسانی به شهروندان عزیز است، بیان کرد: آسایش و رفاه شهروندان هدف اصلی ما بوده به همین منظور از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری، فضای مجازی و پرتال شهرداری آماده دریافت نظرات شهروندان می باشیم تا سهمی در کاهش مراجعات مستقیم شهروندان به شهرداری داشته باشیم.

وی در پایان از شهروندان پارس آباد خواست برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر با ارائه انتقادات و پیشنهادات مجموعه شهرداری را یاری نمایند.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 63
کل بازدیدها : 864844