آغاز طرح برخورد ضربتی شهرداری پارس آباد با سد معبر
تاریخ انتشار: شنبه 16 شهریور 1398 | 11:24 ق.ظ
آغاز طرح برخورد ضربتی شهرداری پارس آباد با سد معبر علی منفرد گفت: طرح برخورد ضربتی شهرداری پارس آباد با سد معبر از امروز آغاز شده و با دستفروشان و مغازه دارانی که آلودگی، مزاحمت و مانع تراشی در دسترسی شهروندان را ایجاد می کنند به جد برخورد خواهد شد. شهردار پارس آباد به مغازه دارانی که نیمی از پیاده رو را اشغال می کنند […]

علی منفرد گفت: طرح برخورد ضربتی شهرداری پارس آباد با سد معبر از امروز آغاز شده و با دستفروشان و مغازه دارانی که آلودگی، مزاحمت و مانع تراشی در دسترسی شهروندان را ایجاد می کنند به جد برخورد خواهد شد.

شهردار پارس آباد به مغازه دارانی که نیمی از پیاده رو را اشغال می کنند هشدار داد و یادآور شد: بر اساس تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ساماندهی سد معبر به عهده شهرداری می باشد و موضوع سد معبر را تجاوز به حقوق شهروندان می دانیم.

وی تصریح کرد: پیاده رو و خیابان ها به مردم متعلق بوده و هیچ کس حق ندارد بخاطر منافع شخصی حقوق شهروندان را تضییع کند.

منفرد با اشاره به ساماندهی و استقرار دستفروشان در محل مناسب، افزود: در راستای ساماندهی و استقرار دستفروشان اقداماتی انجام شده و دستفروشان را برای اسکان به مکان مناسبی منتقل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سد معبر در شهر پارس آباد سیمای شهری را برهم زده است و برای رسیدن به شهر سالم و آرامش شهروندان می توان با فرهنگ سازی، تعامل، اراده و همت به این هدف رسید.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 44
کل بازدیدها : 863476