تداوم پروژه های عمرانی، آسفالت ریزی و مرمت معابر شهری در پارس آباد
تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 | 14:31 ب.ظ
تداوم پروژه های عمرانی، آسفالت ریزی و مرمت معابر شهری در پارس آباد شهردار پارس آباد گفت: علی رغم تنگناهای اعتباری، پروژه های عمرانی، آسفالت ریزی و مرمت معابر شهری را ادامه می دهیم.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شاپور کریمی، شهردار پارس آباد در حاشیه بازدید از معدن و کارخانه آسفالت این شهرداری ظرفیت تولید آسفالت ١٢٠تن در هر ساعت بوده و تأمین کننده آسفالت سطح شهر در بخش ترمیم محل حفاری و روکش معابر است.

وی با اعلام اینکه آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر همواره یکی از مطالبات مردم از شهرداری‌ها است، افزود: حدود ١٠٠٠ تن فعلا قیر رایگان در استخر داریم.

شهردار پارس آباد مغان با بیان اینکه برای تولید ۲۰ هزار تن آسفالت مصالح آماده داریم، گفت: آسفالت معابر و محلات همواره یکی از مطالبات بحق شهروندان و از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری می باشد.

کریمی همچنین با توضیح اینکه روزانه بیش از ٣٠٠ تن تولید مصالح داریم،گفت: روزانه بیش از هزار و ٢٠٠ تن مصالح معدنی از معدن اختصاصی خریداری شده به کارخانه حمل می گردد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد معابر سطح در سال‌جاری آسفالت می‌شود، افزود: اولویت اول مجموعه مدیریت شهری  آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر می باشد.

شهردار پارس آباد از اجرای طرح رنگ آمیزی جداول و فضای سبز در راستای خدمت رسانی به شهروندان خبر داد و گفت: بهسازی، ساماندهی و زیباسازی و رنگ آمیزی مبلمان شهری می تواند فضاهای شهری را دگرگون ساخته و در حفظ و تقویت روحیه شهروندان تاثیرات مثبتی داشته باشد.

کریمی از اجرای عملیات خط کشی معابر سطح شهر بمنظور بالا بردن ایمنی تردد وسائط نقلیه خبر داد.

وی بیان کرد: به منظور استانداردسازی معابر سطح شهر و همچنین زیبایی محیط بصری شهری عملیات خط کشی اجرا خواهد شد.

 

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 44
کل بازدیدها : 863511