پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت فرا رسیدن سال نو

چاپ

دکتر کریمی شهردار پارس آباد و دکتر زاهدی رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را به محضر رهبر معظم انقلاب ، ملت شهید پرور ایران اسلامی بخصوص مردم شریف و ولایتمدار پارس آباد تبریک گفتند

متن پیام بدین شرح است :

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است .

بار دیگـر نوروز از راه رسید تا غبار کهنگـی و ماندگـی را از چهـره طبیعت و از دلهای ما بزداید و شکوفه لبخند و نهال امید را در قلبمان بارور سازد .

در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه همشهریان، زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، آباد و توسعه یافته است.آرزوهای ما برای شهروندان عزیز، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که درسال جدید با قاطعیت و پشتکار درجهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.

به امید آنکه درسایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان ، سال نو در شهری با اخلاق تر، توسعه یافته تر، آباد تراز امروز به استقبال بهار بنشینیم، و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

اینجانبان ضمن تبریک حلول سال نو ، ازدرگاه خداوند منان برای تمامی شهروندان ، سالـی خوش و سرشار از معنویـت ، مملـو از رحمت و برکت الهی همراه با دلـی روشن ، لبـی خندان توام با سلامتی ، شادکامی ، سعادت و موفقیت آرزومندیم.

شاپور کریمی.  شهردار پارس آباد

فرهاد زاهدی  رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد

شهرداری پارس آباد به استقبال سال نو می رود

چاپ

شاپور کریمی شهردار پارس آباد از اقدامات مجموعه شهرداری پارس آباد برای آغاز سال جدید خبر داد

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز گفت : از اول اسفند ماه ستاد استقبال از بهار در شهرداری تشکیل شده و با برگزاری جلسات منظم تقسیم وظایف بین واحدهای مختلف شهرداری صورت گرفته است.

شهردار با اشاره به پاکیزگی و نظافت سطح شهر در آستانه سال جدید افزود: پاک سازی سطح شهر از نخاله های ساختمانی از ابتدای اسفند ماه بجد شروع شده و تا آخر سال به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

کریمی با بیان اینکه در آستانه سال جدید لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر با سرعت بیشتری انجام می شود بیان داشت: ترمیم جداول و آسفالت خیابان های سطح شهر، رنگ آمیزی ترافیکی ، ترمیم و تعویض علائم ترافیکی انجام شده است و امروز نیز معبر اصلی ترمینال شهر آسفالت ریزی شد.

شهردار، نصب المان های نوروزی در میادین و پارکها، کاشت گل و گیاه در بلوارها ، پارک ها و میادین را از دیگر اقدامات شهرداری برای آغاز سال جدید عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران می توانند کلیه پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی به ما انتقال دهند

      

دیدار فرماندار و فرمانده سپاه با شهردار بمناسبت روز شهردار

چاپ

بمناسبت ۲۵ اسفند، سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار، دکتر جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد به همراه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانده سپاه بهمراه مسئول نمایندگی ولایت فقیه در ناحیه سپاه پارس آباد با حضور در شهرداری با دکتر شاپور کریمی شهردار پارس آباد بطور جداگانه دیدار و گفتگو کردند

در این دیدار جهان بین فرماندار شهرستان و جناب سرهنگ پیرجاهد ضمن گرامیداشت یاد  و خاطره شهردار شهید مهدی باکری و تبریک روز شهردار، از زحمات و تلاش‌های شهردار و مجموعه خدوم شهرداری پارس آباد تقدیر و قدر دانی کردند

در ادامه، همچنین به موضوعات و ظرفیت‌های توسعه شهر پارس آباد، چالش‌ها و موانع پیش روی مدیریت شهری و همچنین اجرای پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در شهر پرداختند.

استخدام در شهرداری پارس آباد

چاپ

شاپور کریمی شهردار پارس آباد از استخدام در شهرداری پارس آباد خبر داد

وی ضمن اعلام این خبر گفت شهرداری پارس آباد در راستای تکمیل پرسنل مورد نیاز خود در واحدهای خود (حسایدار – کارشناس امور اداری – کارشناس امور باغبانی – کارشناس امور دینی – کارشناس بهداشت محیط ،کارشناس حقوقی – کارشناس شهرسازی – مامور حراست – مهندس راه و ساختمان – نقشه بردار) از طریق برگزاری آزمون استخدام خواهدکرد

علاقمندان و متقاضیان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت استخدام شهرداریها و ایران استخدام مراجعه نماید

iran estekhdam.ir

www.e-estekhdam.com

مراسم روز درختکاری

چاپ

مراسم روز درختکاری با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولین شهری و پرسنل شهرداری در پارک خانواده برگزار شد.

شاپور کریمی شهردار پارس آباد در حاشیه مراسم روز درختکاری ضمن خیرمقدم به حضار در سخنان کوتاهی به اهمیت کاشت درخت و توسعه فضای سبز اشاره نمود و بر ضرورت حفاظت از محیط زیست، تلاش برای گسترش فضای سبز شهری و همچنین افزایش حساسیت شهروندان نسبت به این موضوع مهم تاکید کرد.

وی همچنین گزارشی از برنامه‌های روز درختکاری و همچنین محل توزیع درخت و پارک خانواده ارائه داد و افزود: کاشت درخت و گل در راستای زیباسازی مناظر عمومی شهری خدمتی در جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد آرامش روانی و بصری می‌باشد.

جهانبین فرماندار پارس آباد نیز در سخنانی با اشاره به فرمایشات حضرت پیامبر(ص) درخت و درختکاری را امری مهم دانست و همگان را به کاشت درخت فراخواند و افزود: هر شخص به یاد شهیدی والامقام درختی بکارد و از خود به یادگار بگذارد و نقش شهروندان عزیز در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز شهری و درختان را امری مهم و ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.

 

 

اگهی مزایده فروشی دو دستگاه تاکسی ون

چاپ

آگهی مزایده فروش دو دستگاه تاکسی ون

متقاضیان محترم از طریق سامانه ستاد بنشانی www.setadiran.ir اقدام فرمایند

آماده بودن ۱۰ محل برای نصب تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی کاندیدها

چاپ

دکتر کریمی شهردار پارس آباد از آماده بودن ۱۰ مکان‌ برای تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در سطح شهر خبر داد.

شهردار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان روز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام و دعوت از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار پارس آباد جهت حضور گسترده در انتخابات، از طرفداران کاندیدها خواست، با توجه به قوانین انتخابات از نصب تصاویر تبلیغی در مکان‌های غیر مجاز خودداری نمایند.

شهردار در حاشیه بازدید از مکانهای آماده شده گفت: شهرداری پارس آباد با هدف حفظ زیبایی شهری و پیشگیری از نصب تصاویر تبلیغاتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر روی دیوار‌ها و مکان‌های عمومی ، مبلمان شهری و تابلو‌ها ، اقدام به تعیین ۱۰ نقطه برای تبلیغ انتخابات در سطح شهرمشخص کرده است.

وی افزود: از طرفداران داوطلبان انتخابات درخواست می‌کنیم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیر مجاز خود داری نموده و در مکانهای تعیین شده نصب نمایند.

کریمی تصریح کرد: متأسفانه در سالهای گذشته دیده شده که طرفداران بعضی از نامزدهای انتخابات پوسترهایی را در مکان‌های عمومی و خصوصی نصب می‌کنند که با اخلاق انتخاباتی و قوانین سازگاری ندارد

شهردار در پایان خاطر نشان کرد: برای زیبا سازی شهر همه باید تلاش کنیم تا چهره شهر در آستانه نوروز آراسته بماند و با همکاری همه شهروندان و طرفداران داوطلبان انتخابات سیمای شهر را از هر گونه آسیب محافظت کنیم.

تمدید زمان کاهش عوارض در شهرداری

چاپ

شهردار پارس آباد از تمدید زمان تخفیف ۳۰ درصدی در عوارض شهرداری خبر داد

کریمی ضمن اعلام این خبر و تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: بمناسبت اعیاد شعبانیه، شهرداری با استناد به مصوبه شورای اسلامی شهر زمان تخفیف عوارض را تمدید کرد و به مطالبات خود اعم از عوارض کسب و پیشه، عوارض پروانه ساختمانی، عوارض تخلفات ساختمانی، تخفیف دو مرحله ایی در نظر گرفته است

مرحله اول ۳۰ % تخفیف به شرط پرداخت کل عوارض بصورت نقدی و یکجا از اول اسفند تا ۱۵ اسفند

و مرحله دوم ، ۲۵ % تخفیف بشرط پرداخت کل عوارض و بدهی بصورت نقدی و یکجا از ۱۶ اسفند تا ۲۴ اسفند

شهردار افزود همشهریان عزیز می توانند تا ۲۴ اسفند ماه با مراجعه به شهرداری از این تخفیفات ویژه بهره مند شوند و با پرداخت به موقع عوارض خود، در رشد و شکوفایی شهر خود سهیم باشند.

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پارس آبادبا فرمانده سپاه شهرستان بمناسبت روز پاسدار

چاپ

به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز ، شهردار پارس آباد بهمراه اعضای شورای اسلامی شهر با جناب سرهنگ پیرجاهدفرمانده سپاه شهرستان،نماینده ولی فقیه در سپاه وچندتن از پاسداران سرافراز دیدار نمودند .

دکتر کریمی ضمن تبریک روز پاسدارو روز جانباز، گزارشی از عملکرد مجموعه مدیریت شهری ارائه داده و افزود: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند و هستند و ثبات کنونی کشور را مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیزهستیم

دکتر زاهدی رییس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز پاسدار گفت: تعامل و همکاری مجموعه سپاه با مجموعه شورا و شهرداری طی سال های اخیر به توسعه و تقویت خوبی در راستای فضا سازی و تقویت زیر ساخت های شهرستان انجامیده است .
اعضای شورای اسلامی شهر نیز بطور جداگانه صحبت کرده و روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفتند

جناب سرهنگ پیرجاهد نیز ضمن خیر مقدم به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از زحمات شبانه روزی شهردار و پرسنل شهرداری و اعضای شورا در مسیر توسعه و آبادانی شهر تقدیر و تشکر کرد و افزود، مجموعه شهرداری در عمل جهاد تببین می نماید و با انجام و اتمام پروژه های عمرانی امید و شور و نشاط را به ارمغان می آورند.

در پایان این دیدار از جناب سرهنگ پیرجاهد و پاسدار جانباز و برادر شهید جناب سروان عزیز الله حسین پور تجلیل بعمل آوردند.

 

 

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

چاپ

دکتر کریمی شهردار پارس آباد و دکتر زاهدی رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز را حضور پاسداران ، جانبازان وجان بر کفان نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تبریک گفتند.

در این پیام آمده:

سوم شعبان سالروز میلاد فرخنده سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس(ع) می‌باشد که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام، از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد کرده است.
روز پاسدار و روز جانباز یادآور رشادت، ایثار و فداکاری بزرگ مردانی است که با تاسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرافرازانه در مسیر عزت و تداوم مسیر انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند
اینجانبان فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع)، روز پاسدار و حضرت ابوالفضل عباس(ع)، روز جانباز رابه کلیه پاسداران وجانبازان عزیز ایران اسلامی بخصوص پاسداران و جانبازان پارس آباد تبریک عرض نموده و برای تمامی جان برکفان کشورمان آروزی سلامتی و سربلندی را ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج)، پیمودن راه شهدای عزیز با تاکیدبرآموزه های گهربار امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوندمتعال خواستاریم.