در پی دل نوشته دانش آموز روستایی
شهردار پارس آباد یک لپ تاپ به مدرسه امیرکبیر اصلاندوز اهدا کرد+تصاویر
تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 بهمن 1396 | 08:11 ق.ظ
شهردار پارس آباد یک لپ تاپ به مدرسه امیرکبیر اصلاندوز اهدا کرد+تصاویر شهردار پارس آباد یک دستگاه لپ تاب و سه عدد توپ ورزشی به مدرسه ابتدایی امیرکبیر روستای عیوضلو پلنگلو اصلاندوز اهداء کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما به نقل از ارس تبار،کریم آفتابی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش اصلاندوز امروز در مراسم اهدای تجهیزات،ضمن خیر مقدم گویی از زحمات […]
شهردار پارس آباد یک دستگاه لپ تاب و سه عدد توپ ورزشی به مدرسه ابتدایی امیرکبیر روستای عیوضلو پلنگلو اصلاندوز اهداء کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما به نقل از ارس تبار،کریم آفتابی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش اصلاندوز امروز در مراسم اهدای تجهیزات،ضمن خیر مقدم گویی از زحمات ارزنده و عمل خیر خواهانه رحمت انوری آذر شهردار پارس آباد تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود:این اقدام خیرخواهانه در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مدرسه و در پی نامه و دل نوشته کتبی یکی از دانش آموزان به شهردار شهرستان پارس آباد صورت گرفته و لپ تاب اهدائی برای استفاده دانش آموزان کلاس پایه ششم ابتدایی اختصاص داده شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش اصلاندوز ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز شاهد کمک های بیشتری از سوی مسئولین شهرستانی و خیرین نیک اندیش به مدارس منطقه باشیم.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 94
کل بازدیدها : 854222