بمناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛
دیدار شهردار و رئیس شورای شهر با فرمانده نیروی انتظامی
تاریخ انتشار: سه شنبه 16 مهر 1398 | 11:28 ق.ظ
دیدار شهردار و رئیس شورای شهر با فرمانده نیروی انتظامی علی منفرد شهردار به همراه خانش عیوض زاده؛ رییس شورای شهر پارس آباد با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، هفته نیروی انتظامی را به سرهنگ بهمنی تبریک گفت. شهردار پارس آباد در این دیدار با تبریک هفته ناجا، گفت: هدف از این دیدار تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است […]

علی منفرد شهردار به همراه خانش عیوض زاده؛ رییس شورای شهر پارس آباد با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، هفته نیروی انتظامی را به سرهنگ بهمنی تبریک گفت.

شهردار پارس آباد در این دیدار با تبریک هفته ناجا، گفت: هدف از این دیدار تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است که با تعامل و همکاری، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد را در رسیدگی به مشکلات شهروندان یاری می کنند.

منفرد تلاش پرسنل نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان پارس آباد را ستودنی دانست و اظهار داشت: آرامش و امنیت شهروندان شهر پارس آباد در سایه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی محقق شده و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: هدف مشترک زیادی در بین مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد که مهمترین هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.

رئیس شورای شهر پارس آباد با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر منتخب مردم بوده و همسویی با مسئولین و همراهی با مردم از وظایف ذاتی شوراهاست، گفت: به تلاش های نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش در شهرستان پارس آباد اعتقاد داریم و تعامل ادارات با نیروی انتظامی موجب رفع بسیاری از مشکلات شهروندان خواهد بود.

خانش عیوض زاده افزود: همکاری همه جانبه با نیروی انتظامی در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان از وظیفه ذاتی همه مسئولان و شورای اسلامی شهر می باشد و همیشه آماده دریافت طرح ها و پیشنهادات نیروی انتظامی در جهت رفع مشکلات شهروندان هستیم.

سرهنگ بهمنی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد، حضور مسئولان برای عرض تبریک را مایه دل گرمی و قوت قلب این نیرو دانست و اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی ایجاد امنیت در شان شهروندان بوده و تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی شهر پارس آباد این هدف را محقق ساخته است، زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 83
کل بازدیدها : 854467