شهردار پارس آباد مغان خبر داد؛
اجرای نهضت ۴۰ هزار تنی آسفالت در پارس آباد/ رسیدگی به مبلمان شهری اولویت شهرداری است
تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 فروردین 1397 | 08:26 ق.ظ
اجرای نهضت ۴۰ هزار تنی آسفالت در پارس آباد/ رسیدگی به مبلمان شهری اولویت شهرداری است شهردار پارس آبادمغان، زیباسازی مبلمان شهری، لکه‌گیری آسفالت و رسیدگی به فضای سبز شهری و پارکها را مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری پارس آباد در سال جدید عنوان کرد. به گزارش تسنیم، رحمت انوری آذر امروز در حاشیه بازدید از آسفالت ریزی خیابان شهید بهشتی پارس آباد اظهار داشت: امسال برای بهسازی خیابانها و معابر شهری پارس […]
شهردار پارس آبادمغان، زیباسازی مبلمان شهری، لکه‌گیری آسفالت و رسیدگی به فضای سبز شهری و پارکها را مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری پارس آباد در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، رحمت انوری آذر امروز در حاشیه بازدید از آسفالت ریزی خیابان شهید بهشتی پارس آباد اظهار داشت: امسال برای بهسازی خیابانها و معابر شهری پارس آبادمغان ۴۰ هزار تن آسفالت در مناطق مختلف این شهر به‌کارگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه امسال حدود ۲ هزار تن آسفالت دیگر نیز توسط شهرداری شهر پارس آباد انجام می گیرد، گفت: این میزان آسفالت برای روکش و مرمت، حفاری و لایروبی آسفالت معابر شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

شهردار پارس آبادمغان با بیان اینکه اولویت اول در شهرداری رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری، زیباسازی و طرح ساماندهی برخی پارک ها و ورود های شهر است، از نصب چندین المان موضوعی و مناسبتی در سطح شهر پارس آباد خبر داد.

انوری آذر همچنین از خرید ست بازی کودکانه و ست ورزشی در پارک های شهر خبر داد و گفت: شهرداری پارس آباد جهت رفاه حال شهروندان عزیز اقدام به خرید و نصب چراغهای تزئینی برای روشنایی پارکها با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان کرده است.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 48
کل بازدیدها : 863050