دکتر کریمی شهردار پارس آباد از خرید ۵ دستگاه تاکسی ون خبر داد
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 شهریور 1402 | 11:09 ق.ظ
دکتر کریمی شهردار پارس آباد از خرید ۵ دستگاه تاکسی ون خبر داد شهردار ضمن اعلام این خبر گفت، تاکسی‌های خریداری شده ون زرد رنگ، با عنوان «وانا» و با ظرفیت جابجایی ۱۳ نفر می باشد که از این تاکسی‌ها به عنوان سرویس مدارس و محلات و شهرک های که فاقد تاکسی می باشد، استفاده می شود. وی افزود؛ شرایط واگذاری تاکسی های ون پس از استعلام از […]

شهردار ضمن اعلام این خبر گفت، تاکسی‌های خریداری شده ون زرد رنگ، با عنوان «وانا» و با ظرفیت جابجایی ۱۳ نفر می باشد که از این تاکسی‌ها به عنوان سرویس مدارس و محلات و شهرک های که فاقد تاکسی می باشد، استفاده می شود.

وی افزود؛ شرایط واگذاری تاکسی های ون پس از استعلام از وزارت کشور و اتحادیه حمل و نقل به اطلاع شهروندان متعاقبا اعلام خواهد شد .

️مهندس عین اللهی مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پارس آباد نیز افزود،طبق دستور شهردار محترم و مجوز اعضای محترم شورای اسلامی شهر و با توجه به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی ، تعداد ۵ دستگاه تاکسی ون وانا جهت ارائه خدمات به شهروندان عزیز خریداری شده اس.

️عین اللهی با بیان اینکه با خریداری تاکسی‌های ون ، شرایط حمل و نقل دورن شهری بهبود می‌یابد، افزود: اکنون حدود ۶۰۰ دستگاه تاکسی در پارس آباد فعال می باشد.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 1
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 28
کل بازدیدها : 868680