پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت فرا رسیدن سال نو
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 اسفند 1402 | 19:38 ب.ظ
پیام تبریک شهردار  و رئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت  فرا رسیدن سال نو دکتر کریمی شهردار پارس آباد و دکتر زاهدی رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را به محضر رهبر معظم انقلاب ، ملت شهید پرور ایران اسلامی بخصوص مردم شریف و ولایتمدار پارس آباد تبریک گفتند متن پیام بدین شرح است : بهار فصل نو […]

دکتر کریمی شهردار پارس آباد و دکتر زاهدی رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را به محضر رهبر معظم انقلاب ، ملت شهید پرور ایران اسلامی بخصوص مردم شریف و ولایتمدار پارس آباد تبریک گفتند

متن پیام بدین شرح است :

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است .

بار دیگـر نوروز از راه رسید تا غبار کهنگـی و ماندگـی را از چهـره طبیعت و از دلهای ما بزداید و شکوفه لبخند و نهال امید را در قلبمان بارور سازد .

در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه همشهریان، زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، آباد و توسعه یافته است.آرزوهای ما برای شهروندان عزیز، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که درسال جدید با قاطعیت و پشتکار درجهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.

به امید آنکه درسایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان ، سال نو در شهری با اخلاق تر، توسعه یافته تر، آباد تراز امروز به استقبال بهار بنشینیم، و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

اینجانبان ضمن تبریک حلول سال نو ، ازدرگاه خداوند منان برای تمامی شهروندان ، سالـی خوش و سرشار از معنویـت ، مملـو از رحمت و برکت الهی همراه با دلـی روشن ، لبـی خندان توام با سلامتی ، شادکامی ، سعادت و موفقیت آرزومندیم.

شاپور کریمی.  شهردار پارس آباد

فرهاد زاهدی  رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 192
بازدید دیروز : 377
کل بازدیدها : 866024