سخنگوی شورای اسلامی شهر پارس آباد:
پیگیر پروژه های بلاتکلیف و آینده ساز شهر هستیم
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 خرداد 1397 | 22:15 ب.ظ
پیگیر پروژه های بلاتکلیف و آینده ساز شهر هستیم بهروز عبدالهی در نشست خبری اصحاب رسانه پارس آباد از پیگیری پروژه های بلاتکلیف و آینده ساز شهر خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از پروژه هایی در شهر وجود دارد که اتمام و بهره برداری پروژه های مدیریت پسماند، میدان میوه و تره بار، تفرجگاه آراز، ساختمان مدیریت بحران، شهرداری ناحیه ۲ ، پارکینگ […]

بهروز عبدالهی در نشست خبری اصحاب رسانه پارس آباد از پیگیری پروژه های بلاتکلیف و آینده ساز شهر خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از پروژه هایی در شهر وجود دارد که اتمام و بهره برداری پروژه های مدیریت پسماند، میدان میوه و تره بار، تفرجگاه آراز، ساختمان مدیریت بحران، شهرداری ناحیه ۲ ، پارکینگ ماشینهای سنگین و ترمینال مسافربری میتواند در آینده شهر پارس آباد تاثیرگذار باشد.
سخنگوی شورای شهر پارس آباد افزود: اعضای شورای شهر علیرغم اختلاف نظر در برخی از حوزه ها به صورت متحد بدنبال پیشرفت و بهبود وضعیت شهر پارس آباد تلاش می کنیم.


وی با اشاره به اتحاد و همبستگی اعضای شورای شهر اظهار داشت: ۷ عضو شورای شهر پارس آباد برادرانه در کنار هم برای منافع شهروندان در تلاشند و در این خصوص از هیچ حرکتی دریغ نخواهیم کرد، زیرا هدف اصلی ما توسعه عمران و آبادانی شهر پارس آباد می باشد.
او با بیان اینکه در انتخاب شهردار فعلی حواشی زیادی در افکار عمومی و نزد شهروندان ایجاد شده بود گفت: در فراخوان انتخاب شهردار، شهرهای همجوار بومی نوشته شده بود و جداسازی این شهرها خیانت به خودمان است.
وی بیان کرد: علت انتخاب شهردار از شهرهای همجوار پایان دادن به تعارفات در مجموعه شهرداری بود و در زمان تحویل پست شهرداری عدالت اجتماعی، تکریم ارباب رجوع، حفظ بیت المال و منافع مردم از شروط اصلی اعضای شورای شهر بود.
او اظهار داشت: سردرب ورودی شهر پارس آباد را با الهام از نقشه قلعه باستانی اولتان و استفاده از طرح و ایده نخبگان شهر اجرا خواهیم کرد.


سخنگوی شورای شهر با انتقاد از فعالیت برخی هایپر مارکتها در شهر پارس آباد بیان کرد: متاسفانه عده ای در این شهر منافع مردم را به مراکز سرازیر کرده دریغ از اینکه حسابهای بانکی شان در این شهر کار کند.
این عضو شورای شهر متذکر شد: با این مراکز جلساتی در روزهای آتی برگزار می کنیم اگر متعهد به انتقال حسابهای بانکی خود به شهر پارس آباد نشوند به هر نحوی از فعالیت این مراکز در شهر، جدا از مسئولیت عضو شورای شهر برخورد می کنیم.
بهروز عبدالهی در پایان نقد منصفانه مطبوعات و اهالی قلم را یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه ای دانست و گفت: باید انتقاد پذیر باشیم و نقدها را با دل و جان برای تصحیح در عملکرد و رفتار خود قبول کنیم.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 58
کل بازدیدها : 863436