دیدار مدیرکل کانون استان اردبیل با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پارس‌آباد
تاریخ انتشار: سه شنبه 8 اسفند 1396 | 08:15 ق.ظ
دیدار مدیرکل کانون استان اردبیل با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پارس‌آباد هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدار با رحمت انوری آذر شهردار پارس‌آباد خواستار گسترش مراکز فرهنگی هنری کانون در این شهرستان شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این جلسه که در ساختمان شورای اسلامی شهر پارس‌آباد با حضور شهردار و اعضاء […]

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدار با رحمت انوری آذر شهردار پارس‌آباد خواستار گسترش مراکز فرهنگی هنری کانون در این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این جلسه که در ساختمان شورای اسلامی شهر پارس‌آباد با حضور شهردار و اعضاء شورا برگزار شد، هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل با تشریح فعالیت‌های کانون پرورش فکری، خواستار گسترش مراکز فرهنگی هنری کانون در این شهرستان شد.

جمادیه با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر شهرداری با کانون در اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، ادبی، مذهبی و علمی در سطح شهرستان، افزود: باید از ظرفیت‌های مربیان و کارکنان کانون در شناسایی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان استفاده کرد.

مدیرکل کانون استان اردبیل خاطرنشان کرد: همواره از تعامل مطلوب و سازنده شهرداری‌ها با کانون به‌منظور ارائه خدمات بهتر به کودکان و نوجوانان استان استقبال می‌کنیم.

در این دیدار رحمت انوری آذر شهردار پارس‌آباد ضمن تقدیر از توجه و اقدامات کانون پرورش فکری شهرستان پارس‌آباد در خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان، خواستار افزایش مراکز کانون در این شهرستان، به‌ویژه در مناطق حاشیه‌نشین شد.

انوری آذر از آمادگی شهرداری در جهت همکاری با کانون پرورش فکری پارس‌آباد خبر داد و خواستار برگزاری نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان به‌صورت گسترده در این شهر شد.

در ادامه، خانش عیوض زاده رئیس شورای اسلامی شهر پارس‌آباد گفت: این شورا تلاش خواهد کرد با در اختیار گذاشتن زمین مناسب جهت احداث سومین مرکز فرهنگی هنری کانون در مناطق حاشیه شهری پارس آباد که کودکان آسیب‌پذیر و در معرض خطر دارد، اقدام کند.

گفتنی است، بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون بخشی از برنامه سفر مدیرکل کانون استان به همراه احد برادری معاون اداری مالی و ملیحه ملک‌زاده کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به شهرستان پارس‌آباد بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس‌آباد دارای ۲ مرکز ثابت و ۱ کتابخانه سیار روستایی است.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 44
کل بازدیدها : 863513