دیدار شهردار و نائب رئیس شورای شهر با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس‌آباد
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 تیر 1400 | 15:45 ب.ظ
دیدار شهردار و نائب رئیس شورای شهر با  رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس‌آباد مهندس فروزنده شهردار پارس آباد به همراه مهندس ورزند نائب رئیس شورای اسلامی شهر و معاونین و مسئولین واحدها به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس آباد دیدار کردند. شهردار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش ، هفته قوه […]

مهندس فروزنده شهردار پارس آباد به همراه مهندس ورزند نائب رئیس شورای اسلامی شهر و معاونین و مسئولین واحدها به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس آباد دیدار کردند.

شهردار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش ، هفته قوه قضاییه را محضر مجموعه پرسنل دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان و خصوصا رئیس دادگستری و دادستان تبریک و تهنیت گفتند واز اقدامات و عملکرد مثبت دادگستری ودادستانی پارس آباد بخاطر همکاری دلسوزانه و خالصانه شان بامجموعه مدیریت شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

دراین دیدار مهندس ورزند هم که به نیابت از شورای شهر حضور داشتند ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اقدامات موثر مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان درخصوص کاهش جرائم و دفاع از حقوق شهروندی قابل تحسین و بسیار ارزنده توصیف کردند.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 63
کل بازدیدها : 864416