در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شد:
عملکرد ۵ ماهه شهردار پارساباد از اخذ ۱۶۰۰ تن قیر یارانه ای تا تجهیز ناوگان خدمات شهری
تاریخ انتشار: سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 | 16:31 ب.ظ
عملکرد ۵ ماهه شهردار پارساباد از اخذ ۱۶۰۰ تن قیر یارانه ای تا تجهیز ناوگان خدمات شهری شهردار پارس آباد در جلسه شورای اداری شهرستان از اخذ قیر یارانه ای تا تجهیز ناوگان خدمات شهری و عملکرد ۵ ماهه شهرداری گزارش داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارساباد، رحمت انوری آذر گفت: ۱۶۰۰ تن قیر یارانه ای با هماهنگی و پیگیری های انجام یافته توسط نماینده محترم شهرستان […]

شهردار پارس آباد در جلسه شورای اداری شهرستان از اخذ قیر یارانه ای تا تجهیز ناوگان خدمات شهری و عملکرد ۵ ماهه شهرداری گزارش داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارساباد، رحمت انوری آذر گفت: ۱۶۰۰ تن قیر یارانه ای با هماهنگی و پیگیری های انجام یافته توسط نماینده محترم شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر در اختیار شهرداری پارس آباد قرار می گیرد که مراحل ضمانت بانکی را طی میکند.
وی بیان کرد: بمنظور افزایش خدمات به شهروندان و ارتقای عملکرد واحدهای شهرداری بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای خرید و تجهیز ناوگان ماشین آلات سنگین در نظر گرفته شده و در مراحل انعقاد قرارداد می باشد و در روزهای آتی شاهد این مهم در مجموعه شهرداری خواهیم بود.
وی عنوان کرد: احداث سه دستگاه سرویس بهداشتی در نقاط مشخص شهر با هزینه بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در مراحل پایانی خود قرار گرفته و در آینده نزدیک جهت خدمت رسانی به شهروندان این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.


شهردار پارساباد از تجهیز پارکها و فضای سبز شهر خبر داد و افزود: پارکهای سبد، مغان، کاج و شاهد با هزینه بالغ بر ۵ میلیارد ریال برای احیای فضای سبز و روشنایی در نظر گرفته شده و در مرحله نصب چراغها قرار دارد.
وی همچنین اظهار کرد: فضای سبز بلوار و میادین سطح شهر با اعتبار بیش از ۲ میلیارد ریال با کاشت گلهای فصلی و احیای آنها شاهد تغییر چهره منظر شهری بطور وسیعی خواهیم بود.
انوری آذر با اشاره به حذف میدان بسیج گفت: برای کنترل نقاط ترافیکی شهر میدان بسیج حذف و به چهارراه تبدیل شد تا ترافیک خیابانهای سطح شهر با تجهیز آن به چراغهای راهنمایی و رانندگی در سه نقطه مهم شهر ترافیک این میادین کنترل شود که بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: خیابان ایثارگران تا محدوده شهری مراحل زیرسازی خود را به پایان رسانده و در چند روز آینده نهضت آسفالت ریزی آن بصورت یکپارچه شروع می شود و در سایر نقاط شهر از جمله خیابانهای جمهوری، اجیرلو، بهشتی و خیابان منتهی به اداره تامین اجتماعی آسفالت ریزی آنها به پایان رسیده است.
وی اضافه کرد: خیابانهای جدید الاحداثی در سطح شهر برای اتصال نقاط مختلف شهر به یکدیگر برای کاهش بار ترافیکی و دسترسی سریع به خیابانها و میادین بصورت کارشناسی پیش بینی شده از جمله آن میتوان به خیابان بغل دادگستری اشاره کرد که مراحل زیرسازی آن طی می شود.
شهردار پارس آباد اظهار کرد: برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران شهرستان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده تا کارهای عمرانی این مجموعه مهم شهری به پایان برسد.
وی با اشاره به برخی پروژه های عمرانی شهر گزارش داد: شروع عملیات اجرایی خیابان ستارخان منتهی به بیمارستان شهدا با طراحی ایده آل، کمربندی شمالی شهر از مسیر خیابان شهید مطهری و جدول گذاری سطح شهر و مهار آبهای سطح شهر به پیمانکار واگذار شده و کارهای عمرانی این پروژه های در روزهای آتی شروع خواهد شد.
وی عنوان کرد: مصالح کارخانه آسفالت و کارهای عمرانی شهر از محل معدن شرکتهای مغان و پارس حمل شده که با لطف و تعامل سازنده مدیران این دو شرکت عظیم اقتصادی منطقه بصورت رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفته که نیاز اولیه کارخانه آسفالت تامین شده است.
انوری آذر ورودی شهر را آیینه تمام قد مظهر شهری دانست و افزود: جدولگذاری و زیباسازی ورودی شهر پارساباد از طرف آغدام با اعتبار بالغ بر شش میلیارد ریال درنظر گرفته شده و ورودی شهر را در شان شهروندان و منطقه مغان خواهیم ساخت.
وی تصریح کرد: جهت اخذ مجوز پروژه های آسفالت سطح شهر، پارک بانوان و پازل سطح شهر به مبلغ ۷۱ میلیارد ریال ارجاع شده و بعد از مصوبه توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر پارساباد اقداماتی اساسی در سطح شهر صورت خواهد گرفت.
وی بیان کرد: زباله های تلنبار شده در ایستگاه موقت زباله مسکن مهر که باعث آزرده خاطر شدن شهروندان شده بود با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به ایستگاه دائم انتقال یافت و فنس کشی ایستگاههای دائم و موقت نیز اجرا شده است.
شهردار پارساباد با اشاره به استقبال بینظیر شهروندان در طرح شهروندان خوش حساب گفت: به لطف شهروندان در اجرای این طرح بیش از ۲۰ میلیارد ریال از بدهکاران و حقوق و مزایا معوقه پرسنلهای رسمی و شرکتی تسویه شده است.
انوری آذر از ادارات شهرستان خواستار پرداخت بموقع عوارض شهرداری شد و اظهار کرد: شهرداری جزو موسسات غیرانتفاعی دولتی محسوب می شود باید ادارات با پرداخت عوارض خود ما را در خدمت رسانی به شهروندان یاری نمایند.
وی عنوان کرد: با اقدامات انجام گرفته و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشکل بیمه بازنشستگان و پرسنل مجموعه مدیریت شهری که سالیان سال بصورت راکد مانده بود مرتفع شد.
شهردار پارساباد در پایان با تشکر از مجموعه محترم دادگستری و دادستانی گفت: مسائل حقوقی و اختلافات شهرداری در حوزه های مختلف از جمله زمینهای مورد توافق و سایر مسائل حقوقی با کمک دستگاه قضایی به نتیجه مطلوبی رسیده که در صورت حل و فصل نشدن این موضوع در آینده مشکلات زیادی گریبانگیر شهرداری پارساباد می شد.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 58
کل بازدیدها : 863256