واکنش جالب نسبت به نامه کودکان کوچه ۲۸ و ۲۹ محله زیرنهرتراب:
دیدار دوستانه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارساباد با کودکان محله زیرنهرتراب
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 مرداد 1397 | 22:57 ب.ظ
دیدار دوستانه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارساباد با کودکان محله زیرنهرتراب به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارساباد؛ در روزهای اخیر کودکان کوچه ۲۸ و ۲۹ محله زیرنهرتراب با انتشار نامه ای با دست خط کوکانه خود که به امضاء جمعی از آنها در فضای مجازی منتشر شده بود اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارس اباد نسبت به آن واکنش دادند. در […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارساباد؛ در روزهای اخیر کودکان کوچه ۲۸ و ۲۹ محله زیرنهرتراب با انتشار نامه ای با دست خط کوکانه خود که به امضاء جمعی از آنها در فضای مجازی منتشر شده بود اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارس اباد نسبت به آن واکنش دادند.
در این نامه کودکانه جمعی از کودکان ساکن در آن کوچه از خانش عیوض زاده رئیس شورای اسلامی شهر پارساباد درخواست همسطح سازی و شن ریزی زمین خالی انتهای کوچه ۲۹ زیرنهرتراب را کرده بودند.


در بخشی از این نامه نیز از پاره شدن توپ فوتبال خود توسط همسایه ها گله مند بودند که بخاطر نبود محل مناسب سر و صدایشان در زمان بازی باعث آزرده خاطر شدن همسایه هایشان شده است.
بعد از انتشار این نامه در شبکه های اجتماعی با دستور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارساباد اکیپی از نیروهای شهرداری اقدامات لازم برای آماده سازی و همسطح سازی محل مورد نظر را انجام دادند.
همچنین برای هر کدام از کودکان کوچه های فوق یک دست لباس ورزشی، چندین عدد توپ فوتبال و دروازه فلزی فوتبال آماده و تهیه شد.
عصر امروز اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارساباد با حضور در محله زیرنهرتراب مسابقه دوستانه ای با کودکان کوچه ۲۸ و ۲۹ برگزار کردند.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 36
کل بازدیدها : 862845