راه اندازی مسیر ویژه تاکسی و خودروهای امدادی در شهر پارس اباد
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 مرداد 1398 | 11:17 ق.ظ
راه اندازی مسیر ویژه تاکسی و خودروهای امدادی در شهر پارس اباد شهردار پارس آباد از راه اندازی مسیر ویژه تردد تاکسی و خودروهای امدادی در این شهر خبر داد. علی منفرد از احداث مسیر ویژه تردد تاکسی و خودروهای امدادی در شهر پارس آباد خبر داد و افزود: طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان پارس آباد، مسیر ویژه تردد تاکسی و خودروهای امدادی در حد فاصل میدان […]

شهردار پارس آباد از راه اندازی مسیر ویژه تردد تاکسی و خودروهای امدادی در این شهر خبر داد.

علی منفرد از احداث مسیر ویژه تردد تاکسی و خودروهای امدادی در شهر پارس آباد خبر داد و افزود: طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان پارس آباد، مسیر ویژه تردد تاکسی و خودروهای امدادی در حد فاصل میدان سپاه تا چهارراه امام خمینی (ره) در حال احداث است.

وی اظهار کرد: این مسیر ویژه در حال احداث به طول ۷۵۰ متر برای تاکسی های درون شهری و جهت تسهیل و تسریع ترافیک خیابان امام خمینی (ره) پیش بینی شده و خودروهای امدادی نیز می توانند در این مسیر ویژه تردد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسیر ویژه تاکسی برای تسهیل و تسریع در جابجای مسافران شهری صرفاً برای عبور تاکسی می باشد، گفت: به جز خودورهای تاکسی و امدادی که دارای پلاک عمومی است، سایر انواع وسایل نقلیه دولتی، انتظامی، مسافرکش‌های شخصی و موتورسیکلت سواران حق تردد در مسیر ویژه را نخواهند داشت.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 58
کل بازدیدها : 863257