شهردار پارس آباد خبر داد:
معابر خیابان امام (ره) تنظیف و جوی ها لایروبی شد
تاریخ انتشار: جمعه 15 شهریور 1398 | 11:20 ق.ظ
معابر خیابان امام (ره) تنظیف و جوی ها لایروبی شد علی منفرد از تنظیف معابر و لایروبی جوی های خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: اجرای طرح ویژه پاکسازی و لایروبی جوی ها و تنظیف معابر مرحله به مرحله در همه نقاط شهر آغاز خواهد شد. شهردار پارس آباد در گفت و گو با مغان رسا اظهار کرد: تنظیف معابر و لایروبی جوی […]

علی منفرد از تنظیف معابر و لایروبی جوی های خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: اجرای طرح ویژه پاکسازی و لایروبی جوی ها و تنظیف معابر مرحله به مرحله در همه نقاط شهر آغاز خواهد شد.

شهردار پارس آباد در گفت و گو با مغان رسا اظهار کرد: تنظیف معابر و لایروبی جوی ها از وظیفه ذاتی شهرداری است، اجرای خدمات بی منت و مطلوب به شهروندان، در دستور کار مجموعه شهرداری پارس اباد قرار دارد.

وی با اشاره به تنظیف معابر و آماده سازی مسیر خیابان امام خمینی برای مراسم هشتم محرم، افزود: تنظیف و پاکسازی خیابان های شهر هر شب بصورت متوالی انجام میگیرد و در ایام و مناسبت های مختلف توسط اکیپ های شهرداری مورد عملیات شستشو قرار می گیرند.

وی در خصوص لایروبی جوی های شهری تصریح کرد: به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی خیابان ها و معابر شهری، اجرای طرح ضربتی لایروبی و پاکسازی جوی‌های سطح شهر در دستور کار حوزه‌ ی خدمات شهری شهرداری قرار گرفته است.

منفرد در پایان با تأکید بر عزم جدی مدیران و پرسنل شهرداری پارس آباد بر ارایه خدمات بهینه، مناسب و به موقع، از شهروندان خواست مثل سالیان گذشته یاری رسان مجموعه شهرداری در ارایه خدمات مطلوب و بهتر باشند.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 83
کل بازدیدها : 854238