دستفروشان پارس آبادی ساماندهی می شوند
تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 آبان 1398 | 11:34 ق.ظ
دستفروشان پارس آبادی ساماندهی می شوند شهردار پارس آباد از ساماندهی دستفروشان شهر پارس آباد خبر داد و گفت: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداریها هرگونه مزاحمت از سوی دستفروشان در پیاده روها منع قانونی دارد و به همین جهت ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار گرفته و اکیپی برای شناسایی محیط مناسب جهت تجمیع دستفروشان مدنظر قرار گرفته است. علی منفرد […]

شهردار پارس آباد از ساماندهی دستفروشان شهر پارس آباد خبر داد و گفت: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداریها هرگونه مزاحمت از سوی دستفروشان در پیاده روها منع قانونی دارد و به همین جهت ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار گرفته و اکیپی برای شناسایی محیط مناسب جهت تجمیع دستفروشان مدنظر قرار گرفته است.

علی منفرد افزود: ساماندهی دستفروشان یک معضل در شهر پارس آباد است که برای برچیدن این معضل باید زیرساخت های لازم از سوی شهرداری تامین گردد.

وی اظهار داشت: برخورد قهری با دستفروشان نمی تواند مشکل این قشر جامعه را مرتفع نماید و لازم است برای اسکان دستفروشان هر چه سریعتر اقدامات لازم انجام گیرد.

وی ادامه داد: برخورد سلیقه ای با دستفروشان آثار مخربی در پی دارد و در جامعه شاهد فعالیت افراد زیادی در قالب دستفروشی بدلیل نداشتن شغل مناسب در شهر پارس آباد هستیم.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 83
کل بازدیدها : 854238