آماده بودن ۱۰ محل برای نصب تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی کاندیدها
تاریخ انتشار: سه شنبه 1 اسفند 1402 | 09:49 ق.ظ
آماده بودن ۱۰ محل  برای نصب تصاویر و پوسترهای  تبلیغاتی کاندیدها دکتر کریمی شهردار پارس آباد از آماده بودن ۱۰ مکان‌ برای تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در سطح شهر خبر داد. شهردار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان روز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام و دعوت از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار پارس آباد جهت حضور […]

دکتر کریمی شهردار پارس آباد از آماده بودن ۱۰ مکان‌ برای تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در سطح شهر خبر داد.

شهردار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان روز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام و دعوت از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار پارس آباد جهت حضور گسترده در انتخابات، از طرفداران کاندیدها خواست، با توجه به قوانین انتخابات از نصب تصاویر تبلیغی در مکان‌های غیر مجاز خودداری نمایند.

شهردار در حاشیه بازدید از مکانهای آماده شده گفت: شهرداری پارس آباد با هدف حفظ زیبایی شهری و پیشگیری از نصب تصاویر تبلیغاتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر روی دیوار‌ها و مکان‌های عمومی ، مبلمان شهری و تابلو‌ها ، اقدام به تعیین ۱۰ نقطه برای تبلیغ انتخابات در سطح شهرمشخص کرده است.

وی افزود: از طرفداران داوطلبان انتخابات درخواست می‌کنیم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیر مجاز خود داری نموده و در مکانهای تعیین شده نصب نمایند.

کریمی تصریح کرد: متأسفانه در سالهای گذشته دیده شده که طرفداران بعضی از نامزدهای انتخابات پوسترهایی را در مکان‌های عمومی و خصوصی نصب می‌کنند که با اخلاق انتخاباتی و قوانین سازگاری ندارد

شهردار در پایان خاطر نشان کرد: برای زیبا سازی شهر همه باید تلاش کنیم تا چهره شهر در آستانه نوروز آراسته بماند و با همکاری همه شهروندان و طرفداران داوطلبان انتخابات سیمای شهر را از هر گونه آسیب محافظت کنیم.

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 377
کل بازدیدها : 866053