شهرداری پارس آباد به استقبال سال نو می رود
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 اسفند 1402 | 13:07 ب.ظ
شهرداری پارس آباد به استقبال سال نو می رود شاپور کریمی شهردار پارس آباد از اقدامات مجموعه شهرداری پارس آباد برای آغاز سال جدید خبر داد وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز گفت : از اول اسفند ماه ستاد استقبال از بهار در شهرداری تشکیل شده و با برگزاری جلسات منظم تقسیم وظایف بین واحدهای مختلف […]

شاپور کریمی شهردار پارس آباد از اقدامات مجموعه شهرداری پارس آباد برای آغاز سال جدید خبر داد

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز گفت : از اول اسفند ماه ستاد استقبال از بهار در شهرداری تشکیل شده و با برگزاری جلسات منظم تقسیم وظایف بین واحدهای مختلف شهرداری صورت گرفته است.

شهردار با اشاره به پاکیزگی و نظافت سطح شهر در آستانه سال جدید افزود: پاک سازی سطح شهر از نخاله های ساختمانی از ابتدای اسفند ماه بجد شروع شده و تا آخر سال به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

کریمی با بیان اینکه در آستانه سال جدید لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر با سرعت بیشتری انجام می شود بیان داشت: ترمیم جداول و آسفالت خیابان های سطح شهر، رنگ آمیزی ترافیکی ، ترمیم و تعویض علائم ترافیکی انجام شده است و امروز نیز معبر اصلی ترمینال شهر آسفالت ریزی شد.

شهردار، نصب المان های نوروزی در میادین و پارکها، کاشت گل و گیاه در بلوارها ، پارک ها و میادین را از دیگر اقدامات شهرداری برای آغاز سال جدید عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران می توانند کلیه پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی به ما انتقال دهند

      

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 377
کل بازدیدها : 865867