مراسم روز درختکاری
تاریخ انتشار: سه شنبه 15 اسفند 1402 | 12:04 ب.ظ
مراسم روز درختکاری مراسم روز درختکاری با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولین شهری و پرسنل شهرداری در پارک خانواده برگزار شد. شاپور کریمی شهردار پارس آباد در حاشیه مراسم روز درختکاری ضمن خیرمقدم به حضار در سخنان کوتاهی به اهمیت کاشت درخت و توسعه فضای سبز اشاره نمود و بر […]

مراسم روز درختکاری با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولین شهری و پرسنل شهرداری در پارک خانواده برگزار شد.

شاپور کریمی شهردار پارس آباد در حاشیه مراسم روز درختکاری ضمن خیرمقدم به حضار در سخنان کوتاهی به اهمیت کاشت درخت و توسعه فضای سبز اشاره نمود و بر ضرورت حفاظت از محیط زیست، تلاش برای گسترش فضای سبز شهری و همچنین افزایش حساسیت شهروندان نسبت به این موضوع مهم تاکید کرد.

وی همچنین گزارشی از برنامه‌های روز درختکاری و همچنین محل توزیع درخت و پارک خانواده ارائه داد و افزود: کاشت درخت و گل در راستای زیباسازی مناظر عمومی شهری خدمتی در جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد آرامش روانی و بصری می‌باشد.

جهانبین فرماندار پارس آباد نیز در سخنانی با اشاره به فرمایشات حضرت پیامبر(ص) درخت و درختکاری را امری مهم دانست و همگان را به کاشت درخت فراخواند و افزود: هر شخص به یاد شهیدی والامقام درختی بکارد و از خود به یادگار بگذارد و نقش شهروندان عزیز در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز شهری و درختان را امری مهم و ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.

 

 

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 377
کل بازدیدها : 865847