اجرای عملیات احداث رفوژ وسط خیابان ورودی شهر از طرف اجیرلو
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 بهمن 1402 | 15:48 ب.ظ
اجرای عملیات احداث رفوژ وسط خیابان  ورودی شهر از طرف اجیرلو دکتر کریمی شهردار پارس آباد بهمراه دکتر زاهدی رییس شورای اسلامی شهر و دکتر عبداللهی نایب رییس شورای اسلامی شهر از عملیات اصلاح و احداث رفوژ وسط در خیابان شهید بهشتی جنوبی (ورودی شهر از طرف اجیرلو) بازدید کردند. کریمی شهردار پارس آباد در حاشیه این بازدید با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش […]

دکتر کریمی شهردار پارس آباد بهمراه دکتر زاهدی رییس شورای اسلامی شهر و دکتر عبداللهی نایب رییس شورای اسلامی شهر از عملیات اصلاح و احداث رفوژ وسط در خیابان شهید بهشتی جنوبی (ورودی شهر از طرف اجیرلو) بازدید کردند.

کریمی شهردار پارس آباد در حاشیه این بازدید با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش رفاه شهروندی و به منظور ایجاد مسیری ایمن و منظری زیبا در این خیابان، به همت واحد عمران شهرداری، عملیات اصلاح و احداث رفوژ این خیابان آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این مسیر یکی از خیابانهای پرتردد و حادثه خیز سطح شهر بوده و نیاز به ساماندهی داشت که جهت روان سازی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی، پروژه احداث رفوژ وسط این مسیر به طول ۷۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون شاهد اجرایی شدن آن هستیم.

شهردار اضافه کرد، احداث رفیوژ میانی این خیابان ، موجب ساماندهی ترافیکی وکاهش چشمگیر تصادفات میشود و عابرین پیاده نیز میتوانند بسهولت از خیابان عبور کنند.

اعضای محترم شورا نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب شهردار و مجموعه شهرداری بر رعایت موارد ایمنی و اصول فنی  وتسریع در اتمام پروژه ها تاکید کرد

 

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 74
کل بازدیدها : 866476