بازدید شهردار از پروژه های عمرانی
تاریخ انتشار: شنبه 20 آبان 1402 | 10:49 ق.ظ
بازدید شهردار از پروژه های عمرانی دکتر کریمی شهردار پارس آباد با حضور در محل اجرای پروژه ها، ضمن بازدید میدانی از طرح ها از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پارس آباد، شهردار ، هدف از این بازدید ها را اطلاع از میزان پیشرفت فیزیکی […]

دکتر کریمی شهردار پارس آباد با حضور در محل اجرای پروژه ها، ضمن بازدید میدانی از طرح ها از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پارس آباد، شهردار ، هدف از این بازدید ها را اطلاع از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: بمنظور توزیع عادلانه امکانات در همه محلات بخصوص محلات کم برخوردار، بحمدالله در همه محلات پروژه ایی در حال اجرا داریم

شهردار افزود: در این بازدید، شاهد اجرای بی وقفه پروژه ها هستیم و امیدواریم روند اجرایی پروژه ها با سرعتی قابل قبول تا بهره برداری کامل از پروژه ها ادامه یابد.

✅ کریمی با تاکید برافزایش سرعت عملیات پروژه عمرانی با توجه به شروع فصل زمستان اضافه کرد ،این شهرداری با تلاش های بی وقفه سعی دارد پروژه های عمرانی در دست اجرا را با دقت و سرعت هرچه تمام تر به پایان برساند.

  

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 206
بازدید دیروز : 377
کل بازدیدها : 866069