بولوار شهر پارس آباد به سمت اجیرلو تکمیل می‌شود
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 بهمن 1402 | 13:21 ب.ظ
بولوار شهر پارس آباد به سمت اجیرلو تکمیل می‌شود کریمی شهردار پارس آباد در این بازدید گزارشی از پروژه های در دست اجرای شهرداری  و پروژه بلوار ورودی شهر ارایه داد و افزود: در راستای افزایش رفاه شهروندی و به منظور ایجاد مسیری ایمن و منظری زیبا در این خیابان، به همت واحد عمران شهرداری، عملیات اصلاح و احداث رفوژ این خیابان  بطول ۷۰۰ […]

کریمی شهردار پارس آباد در این بازدید گزارشی از پروژه های در دست اجرای شهرداری  و پروژه بلوار ورودی شهر ارایه داد و افزود: در راستای افزایش رفاه شهروندی و به منظور ایجاد مسیری ایمن و منظری زیبا در این خیابان، به همت واحد عمران شهرداری، عملیات اصلاح و احداث رفوژ این خیابان  بطول ۷۰۰ مترآغاز شده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این بازدید گفت نیوجرسی های بتنی از این مسیر برچیده خواهد شد و فضای سبز و روشنایی مناسب ورودی ایجاد می‌گردد.

جهان‌بین بر ایجاد المان هایی متناسب با فرهنگ و ظرفیت شهرستان در ورودی های شهر تاکید کرده وافزود ورودی های شهر ها ویترین و نمادی از آن شهر است و شهرستان‌ پارس آباد نیازمند طراحی المانی شایسته می باشد.

فرماندار پارس آباد همچنین از اجرای پروژه هدایت آب های سطحی میدان جانبازان و پیاده رو سازی و روکش آسفالت خیابان جهاد و دانشگاه و زیرسازی خیابان های اصلی شهرک نمازی و پناهی نیز بازدید و بر تسریع در اجرای این پروژه ها تاکید کرد.

 

آمار وبسایت
کاربران آنلاین : 0
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 74
کل بازدیدها : 866476